Suchergebnisse

34 Ergebnisse

Sortierung:

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#318. Juni 2014

The Selective Exposure Self- and Affect-Management (SESAM) Model: Applications in the Realms of Race, Politics, and Health

In: Communication research, Band 42, Heft 7, S. 959-985

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#42014

Selection, perception, and processing of political messages

In: Political communication, S. 507-526

Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#52014

Selection, perception, and processing of political messages

In: Political communication., S. 507-526

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#92020

Mediated communication & you: an introduction to internet & media effects

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#107. Juli 2021

Algorithmic personalization of source cues in the filter bubble: Self-esteem and self-construal impact information exposure

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 25, Heft 8, S. 2095-2117

ISSN: 1461-7315

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#116. März 2013

Impacts of Exemplification and Efficacy as Characteristics of an Online Weight-Loss Message on Selective Exposure and Subsequent Weight-Loss Behavior

In: Communication research, Band 42, Heft 4, S. 547-568

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1216. März 2011

A Losing Battle: Effects of Prolonged Exposure to Thin-Ideal Images on Dieting and Body Satisfaction

In: Communication research, Band 39, Heft 1, S. 79-102

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1316. März 2009

Looking the Other Way: Selective Exposure to Attitude-Consistent and Counterattitudinal Political Information

In: Communication research, Band 36, Heft 3, S. 426-448

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#14September 2006

Minority Models in Advertisements in Magazines Popular with Minorities

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 83, Heft 3, S. 596-614

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1518. Februar 2018

Perusing pages and skimming screens: Exploring differing patterns of selective exposure to hard news and professional sources in online and print news

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 20, Heft 10, S. 3580-3596

ISSN: 1461-7315

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft